نقد و بررسی تیشرت ست خانوادگی VIP NZDE
21 شهریور 1403 ساعت 11:43
0

از آنجایی که این روزها افراد خانواده تمایل و علاقه بیشتری به ست کردن لباس دارند، انتخاب لباسی که هم اسپرت باشد و هم در رنگبندی متنوع و متناسب با همه ی سلیقه ها و هم از جنس مناسب یک موضوع حائز اهمیت است.
با توجه به سلیقه ی اغلب افراد که تمایل به رنگ های شاد و مدل های ساده دارند و درخواست زیادی برای تولید محصولی داشتند که همه ی افراد خانواده بتوانند استفاده کنند مجموعه نازدونه اقدام به تولید تیشرت ست خانوادگی با رنگبندی های فوق العاده شاد و متنوع و همچنین محصولی اسپرت و  با طراحی ساده کرد که روی آستین چپ آن کلمه ی NZDE چاپ شده است که برای ساده پسندها گزینه ی مناسبی است.
تیشرت ست خانوادگی نازدونه مورد استقبال زیادی قرار گرفت و در 44 رنگ بسیار شاد تولید و 5  بار مجدد شارژ شد.
در ادامه به توضیح تیشرت ست خانوادگی تولید نازدونه می پردازیم که با کد 21845 داخل سایت قابل مشاهده بوده و یا می توانید از طریق دسته بندی ست خانوادگی به آن دسترسی پیدا کنید

جنس تیشرت ست خانوادگی VIP NZDE

جنس تیشرت ست خانوادگی VIP NZDE

جنس تیشرت ست خانوادگی سوپر پنبه فول لایکرا می باشد که با کیفیت ترین جنس پارچه است که منشا گیاهی دارد و کاملا ضد حساسیت بوده و هیچ آسیبی به پوست وارد نمیکند. همچنین لطافت و نرمی جنس پنبه باعث می شود جریان هوا به راحتی از آن عبور کرده و از عرق کردن جلوگیری می کند.

رنگ و سایزبندی تیشرت ست خانوادگی

رنگ و سایزبندی تیشرت ست خانوادگی

سایزبندی این محصول از 35 تا XL بوده که مناسب یک سال تا بزرگسال می باشد. رنگ بندی این محصول شامل 44 رنگ بسیار شاد و سرزنده تابستانه می باشد که انتخاب را برای هر فردی سخت می کند و با دیدن رنگ بندی آن دوست دارید یک کمد با تمامی رنگ ها را داشته باشید. رنگ های این محصول شامل آبی، آبی نفتی، آبی کاربنی، بادمجونی، بنفش، بنفش روشن، حنایی، حنایی روشن، خردلی، زرد، زرشکی، زیتونی، سبز، سبز آبی، سبز بنتون، سبز روشن، سبز صابونی، سبز لاجوردی، سبز لجنی، سبز پر رنگ، سبز کاهویی، سبز یشمی، سرخابی، سرخابی سیر، سرمه ای، سفید، شتری، صورتی، صورتی کمرنگ، طوسی، طوسی روشن، فسفری، فیروزه ای، فیروزه ای تیره، قرمز، قهوه ای، مشکی، نارنجی، نارنجی سیر، نسکافه ای، پسته ای، کرم، گلبهی پر رنگ و یاسی  می باشد. روی آستین چپ این تیشرت کلمه ی NZDE چاپ شده است که یک محصول اسپرت با طرح ساده و برای ساده پسندها گزینه ی مناسبی است.

خرید و قیمت تیشرت ست خانوادگی

برای خرید تیشرت شلوار ست خونوادگی تولید نازدونه (لباس بچگانه در رشت) می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید. این محصول در قسمت ست خونوادگی نازدونه قابل مشاهده و دسترسی است.  قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

مشاهده محصول 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!